۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵

بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا - تهران؛

اردن و مالزی برای تعیین تیم نهم به مصاف هم می‎روند

اردن و مالزی برای تعیین تیم نهم به مصاف هم می‎روند

دیدارهای تعیین رده‌بندی تیم‌های نهم تا دوازدهم سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا با پیروزی اردن و مالزی مقابل سوریه و هند همراه بود. بدین ترتیب این دو تیم آخرین دیدار خود در این رقابت‎ها را برای تعیین رده نهم و مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا پس از یک روز استراحت تیم‌های شرکت کننده از امروز چهارشنبه در تهران پیگیری شد. در آغاز دیدارهای این روز از مسابقات، دو دیدار برای برگزار شد که طی آن تیم‌های اردن و مالزی به ترتیب مقابل سوریه و هند به برتری دست یافتند. نتیجه این دیدار که برای تعیین رده‌بندی تیم‎های نهم تا دوازدهم برگزار شد، به این شرح است:

تعیین رده‌بندی تیم‌های نهم تا دوازدهم

* مالزی 82 - هند 80
* سوریه 55 - اردن 66

بدین ترتیب تیم‌های مالزی و اردن که در دیدارهای امروز به برتری دست یافتند، آخرین رقابت خود در مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا را برای تعیین رده نهم این مسابقات و مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند. دو تیم هند و سوریه هم برای تعیین جایگاه یازدهم به مصاف هم می‌روند. این دو دیدار روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

در ادامه دیدارهای امروز مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا نیز چهار دیدار در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی و برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود. در این مرحله از مسابقات تیم ایران به مصاف فیلیپین خواهد رفت.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

یک چهارم نهایی

* چین - قزاقستان
* کره‌جنوبی - ژاپن
* بحرین - چین‌تایپه
* ایران - فیلیپین

کد خبر 2147637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha